Sunday, January 9

~sahabat~

khas untuk insan yang bergelar sahabat.bukannya kawan.


Sahabat
Mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat
Ingatlah kau selalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat
Aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku inginkan kau hadir

Korus:
Aku di sini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah



to minah, timah, tijah, maimon, thanks sebab jadi kawan sy kat uitm ni ye.saya tahu and terbaik.saya sayang kamu semua.sorry sebab tu just nama glamour sahaja.maybe korang akan berfikir sape yang saya maksudkan.
lagu sahabat ni antara lagu kesukaan saya.lau korang faham betol2 lagu ni, ia sangat bermakna bagi insan yg bergelar sahabat.and for ur information, saya ni seorang yang sangat sensitif pasal sahabat.kawan sangat senang untuk kita dapat kn, tapi sahabat sangat susah.and untuk name2 yang glamour saya list kn diatas adalah sahabat sy.korang, ilysm. and ak x nk kawan ngn korang sampai habis study je tau.but forever.sahabat adalah segala-galanya bagi sy.but i dont know la kan sape2 yang rasa kawan or sahabat korang tu korang perlukan dorang time korang susah je.statement tu sangat2 sy x suke.bg saya kawan or sahabat akan bersama kita time kita susah or senang.so, sayangi sahabat anda.ok, thats all.

No comments:

Post a Comment