Friday, January 7

first entry 2011

hai all..
ni first entry aku untuk 2011 ni.biasa la kan aku ni kan sibuk and kadang2 menyibukkan diri.haha..
first aku nk cakap pasal kolej yang aku dapat kat uitm ni untuk semester 4.sem ni kan aku dapat kolej perhentian A bilik 308.anda semua di jemput ye untuk ke bilik sy.haha..tp sory ye penat lau lau nk g bilik sy tu, sebab bilik sy tu tingkat paling atas.so, sy dh pon delete dr list azam baru sy nk diet.baru sy tau n sedar, nk diet ni x susah pon.naik tangga turun tangga tiap2 hari pon leh kurus.terima kasih ye pihak kolej uitm dungun.
sem ni sy dapat duk  satu bilik ngan kawan saya yang teramat gila.sory ain aku terpaksa balas ko gila sebab kat blog ko, ko cakap aku gila.haha..and 2 orang lagi budak investment part2.dah nasib aku n budak batch aku sebab sem ni ktorng memang kne duk ngn budak kos len.tp ktorang tetap senior kat bilik tu.sory ye junior2,n dont wory ktorang x kan buli korang.hahahaha... xpe , ade hikmahnye jugak kan duk ngn budak kos lain.boleh kenal2 kn??cewahhhhh....
tapi yang penting aku duk satu bilik ngan ain yang buat aku tergelak setiap hari ditambah lagi ngan wawa n fida.
bilik ktorang dekat je.so, ktorang x berpisah la kan.sayang korang.wekkkkkk...
pastu tepi bilik aku tu ade hanun, die satu kelas ngan aku.so, senang la aku kn boleh g kelas ngn hanun.pagi2 lagi dh kne marah ngn hanun sebab aku ni lambat.nak lilit tudung lg n macam2 hal la aku.and sory to my rumets sebab nnt korang akan dgr aku bising pagi2 before aku g kelas sebab nanti suare aku akan berbunyi.for example, mane handphone aku?mane ni buku aku?kelas aku kat mane pg ni?so. sory ey.haha..
ok, last but not least.aku nak cakap kat korang yang aku ni ade nak buat perubahan sikit kat diri aku untuk tahun 2011 ni.ape yang aku nk ubah tu x leh list la kat sni.banyak sangat.doakan aku ye.yang penting satu azam baru aku dh remove dr list.haha...


for my lovely friend,siti sakinah azmi.happy birthday.may god bless you ok.iloveyou.
saya sayang awak sangat2 kinah.saya rindu awk.


ok bye.

1 comment:

  1. sy pon akn kurus sbb duk perhentian b ;)
    jauh nk g class <3

    ReplyDelete