Thursday, December 23

saya penat dengan kerenah awk.please.

please la awk. im realy2 tired with your attitude.
dont spoil my mood ok.
please la manusia.jangan sampai sy buang awak jauh2, awak nak ke sy buang awak kat lam sungai or laut?
awak faham x ape saya cakap ni?awk ingat saya cakap ngan katak k?even cakap ngan katak pon die paham tau macam dalam cerite putera katak kat tv3 tu.awk ni macam froogy sy la, wat bodoh je sy cakap ngan die.awk memang same ngn die.tapi ok awak seciput la sebab die objek yang x boleh bernyawa.saya maafkan die.but, now saya cakap ngan awk. awak tolong la paham. anyone, please help me.im in danger zone right now.. so scary.
kadang2 susah gak kn cakap ngan manusie ni.haihhhhh....
what should i do now?
what if u get out from my life??   oh no!! u still my friend. 
acctually, u is mr. good enough.not mr. right ok.sebab dalam kamus sy , sy x nak mr right.sy nak mr.good enough.ye la, no body perfect kn.ok, dats why la sy still anggap awak kwn sy even awk dah bg soklan ni kat sy.will you marry me?? sy x ske soklan tu.sebab tu sampai ari ni sy ngan awk asyik gaduh je.sy pening camni tau. tolong la ye, kte same2 single lg best. ok dah la awak, sy tgh marah awk lg ni.tp sy x nk marah lame2 sebab sy memang x ske marah orang lama2 n gaduh lame2.awk pon dah tau sy camtu kn.so, please understand ok!!
   
pisssss:jangan buat saya marah ngan awk lagi ye mr cj7.

No comments:

Post a Comment