Thursday, December 23

ada aku suruh add??

assalamualaikum pembuka bicara..
ieyla nak stop kejap ye pasal motivasi jiwang karat ieyla tu.ieyla nak share ngn korang pasal masalah ieyla ngan someone ni.ade kaitan ngn fesbuk tau..bese la fesbuk kat tempat korang lepaskan ketidakpuasan hati korang n tempat korang cari pasal untuk gaduh..
so, bacela story ieyla yang ntah pape ni..jom!


add??korang tau add tu ape?mesti tau kn..add tu tambah..tp ni x aku bukan nk bgtau ngn detail ape maksud add tu.korang da tau la add tu tambah.haha...alaaaa cam kat fesbuk tu, add as friend...
actually, nk cakap ketidakpuasan hati ngn sorang friend kat fesbuk tu.camni, ari tu kan aku ade la post something kat wall aku pasal lelaki ego tu. pastu ade la kawan2 aku yang komen. maybe budak tu terasa kot, die pon remove la aku.tu la korang, kan dh cakap fesbuk tu boleh buat kte gaduh ngn orang.kan x pasal2 aku dh kne remove..haha..tp sebenarnye memang aku nk tujukan khas untuk die pon.lau korang tgk status aku kat fesbuk skunk ni sume ade kaitan ngn die pon.haha..haaaa berbalik pd cerite someone remove aku tu, korang nk tau x, die add balik aku.tp die gne account fesbuk yang lain. nme pon bukan nme die.gambar pon bukan die.aku ade gak usha2 gmbr, tp x de pon.aku rase die baru buat yang baru la fesbuk die tu, maybe sebab nk ad aku blik..sory, aku terpakse perasan ckit..hahahahahahaha...lawak kn die??sumpah klakar kamu wahai insan yang bernama tersebut..tp kan aku rase cam gatal je nk approve org tu sebab before dis aku mals sgt nk lyn org add ni..aku pon approve la org yg bernama tersebut..ok,make bertambah la sorang lg friends aku kat fesbuk wpon pd hakikatnye aku x knl pon someone yang baru add aku ni....ok, after dat,ak dapat mesej  kat inbox fesbuk aku tu.tak ku sangke tak ku duge la kn, u know who?? sabar ye, mesej die berbunyi macam ni "thanks ye approve sy ", sy ni mr.cj7..     wowwwwww!!aku pon ape ag, gelak cam nak mati la..hahahahahahahaha....
ok, pastu kan aku banyak lg tau x puas hati ngn die time tu..ade la lg ak post kat wall fesbuk aku tu..
die pon cam tau aku x puas hati ngan die, and then die mesej aku kat handphone aku ni.ade la ayat2 jiwang die,tnye aku npe buat camtu kat die n macam2 lg la...geli gak aku..tp sory ye mr.cj7, saya x sengaja wat awk camtu.eh awk yang mulakan dlu kn,so sy rase jugak nak balas..awk jgn la kecewe ngn perangai sy ni ye.kan sy dh kte sy x nk kapel ngn sape pon including u!!
tu la awk, dh elok2 awk remove sy,xnk amek tau lg pasal status sy kat fesbuk,awk jus nk contact ngn sy kat handphone je.awk g plak busy kan diri awk tu ngn buat fesbuk baru sebab nk add sy, nk tau status sy kat fesbuk tu..kan x pasal 2 awk rse nk remove sy skali lg kn??sape suh awk add sy.tu kan account fsbuk sy.ikut sy la nk post status ape2 pon.x de kne mengene ngn org len pon kn..termasuk gak ngn awk.tp awk tu yg tacing lebih..tgk,sekarang awk yang terase kn..hahahahaaha....awk yang cari pasal ok!!
so sape2 yang ade terase ngan status aku kat fesbuk tu,dipersilakanlah remove lau rse nak remove sangat la...
aku x kisah..yang penting aku tau ape aku post kat wall aku.ikut ske hati aku ar..
tp, before korang nak remove tu kan korang kne fikir abes lu cam korang fikir nak mendirikan rumah tangge.nantikan separuh jalan je,bercerai berai..haha..ok,korang kne fikir becoz nantikan ramai orang yang gelak kat korang.aytnye mesti camni,dh remove nak add blik..pehal??aku slalu sangat la dengar ayat camtu..
so,fikir2 kan ye..jangan menyesal dh la x de friend cam aku ni.sory terpakse perasan skali lg..huhu...
now,kepada awk yang bernama mrcj7 tu, awk pon same ye.sy x kisah awk nk remove sy lg.dipersilakn ye..sy tahu awk sakit hati ngn sy.tp sy dh cakap kan jgn nak cari pasal ngan sy dulu..pasal ape?ade la..org2 tertentu je tahu..ok la, kepada sape2 yang terase ngn story aku ni, aku mintak maaf ye..aku x de niat nak tuju kat sape2 pon kecuali awak..sory sangat2..ok bubye n continue with my motivasi jiwang karat yang akan datang ye...


p/s : sory to awk mr.cj7 sebab sy terpakse story kat belog sy ni  pasal awk. sy btol2 sakit hati ngan awk, awk tolong la jgn cari pasal ngn sy lg ye.lau awk still nak kwn ngn sy ag, go on..but, dont discuss about LOVE with me again..please sangat2..dont show that you desperate about love ok...saya respect awk sebab awk bijak.awk dekan setiap sem.awk pandai buat ape2 keputusan,awk, awk , awk and awk......bnyk lagi la pasal awk..but awk kne respect keputusan yang sy bg kat awk ye..sory ye awk, i luv you la,dont wory but as my friend la dear..hehe..

mr.cj7 a.k.a mohamad lelaki bin lelaki..

adios,bubye..

No comments:

Post a Comment