Tuesday, December 21

best boyfriend

ai u ollsssssss....
entry kali ni kan aku tujukan untuk seseorang yang bernama tuuuuuuttttttt
firstly,aku nak mintak maaf ngan die.sory,aku terpaksa kawan..
i want to ask you all a question, how you appreciate to your friends??
ok, pasal2 menghargai ni la kan aku cukup bengang ngn perangai ko.aku x tau lagi cara camne aku nak hargai ape ko tolong aku.alu malas la nak fikir sangat sebab aku rasa aku dah hargai ape ko tolong aku. yang menjadi masalah sekarang, aku terasa hati sangat2 ngn ko sebab mesej yang ko bagi kat aku td ko cakap yang aku ni sellfish.aku paham la ape maksud mesej ko tu.aku ni manusia kan, aku pon ada hati dan perasaan jugak. 
aku mals nak gaduh2 ngn ko,aku tahu ko da banyak tolong aku.ko sangat baik ngn aku.tapi aku pon tak tahu npe tibe2 mlm ni aku tersa hati sangat2 ngan ko.maybe aku emosional sangat kot.besela aku kan pompuan.ko kne la paham ye.now, aku da x de mood nk dgr cter ko.nanti2 la aku balas mesej ko.
tapi satu je aku nak cakap,lau ko bace cerite aku ni ko jgn la sampai x nak kawan dh ngn aku.kan aku da cakap kat ko yang aku sayang ko.aku terpaksa luah kat sini sebab aku ade masalah ngn ko.kat sape lagi aku nk cter kn..hehe..dont wory k,aku sayang ko la kawan..
nanti aku ok la tu.
ok la aku stop kat sni je la,nanti makin banyak plak aku potpet kat sni..
makin tersentap kan orang tu baca nanti..hehe..sory ye kawan..

p/s: syafik, u r de best boyfriend aku selama ni..

No comments:

Post a Comment