Friday, February 25

hipokrit la ko.

woi!! ko pompuan.jangan sampai aku meletop lagi ngan perangai ko yang hipokrit tu.
dah la malas nak fikir la pasal ko.ko kan dah bahagia ngan life ko sekarang.bahagia ngan pakwe ko.ngan
kawan2 ko.ade aku kisah?dulu memang la aku kisah.but now, tidak sama sekali.aku dah sedar la weh ape ko dah buat kat aku.name je kawan.HIPOKRIT.time susah sume orang nak cari aku,"ieyla, ade masalah ni."pastu blah blah blah cter.aku ni dengar la kan, bagi nasihat la konon.tapi bile dah senang aku pon diketepikan.WHAT THE HELL???mane ko yang dulu wahai kawan yang aku pernah bagi title SAHABAT?
mane ko?dah la.enough.aku tak macam dulu lagi, aku bukan ila yang terlalu mementingkan persahabatan semate mate.dulu boleh la nak cakap ila ni memang pentingkan sahabt.tapi sekarang tak lagi ok.nak kene ulang banyak kali k?tak perlu kot.faham2 sendirila.aku dah banyak kali kene ngan kawan2 camni, so tak salah la kan aku nak berubah.sampai bile aku boleh tahan ngan perangai ko yang hipokrit tu.ok, full stop.if ikutkan hati nak je story semue pasal ko kat sni.tapi kesian jugak kat ko.aku tak nak la semua orang tahu pasal perangai ko yang aku benci tu.tu maknenye aku still anggap ko tu kawan aku. ok.aku tak sejahat yang ko fikir.even mulut aku  jahat mane sekalipon, aku x de la nak story kat orang lain pasal keburukan kawan sendiri kan.biasa la tu, adab berkawan.bile dah gaduh ngan orang tu, mulalah lah kan nak bukak cerite pasal pergaduhan die tu.stop.bye2.


pppssssstttt:dis is my blog.so, ikut suke hati aku la nak story pasal ape pon.x de kaitan pon ngan ko.lau ko nak jugak tulis cam aku ni, ko buat la blog.if ko dah ade blog, ko story la kat blog  macam aku ni..so jangan sesekali nak pertikaikan blog aku.


sorry.entri aku kali ni macam kasar ckit bahasenye.biasa lah tulis  dalam keadaan HOT.

No comments:

Post a Comment