Wednesday, May 11

anda cakap anda buat.

Assalamualaikum. 
Nothing to say sangat pon.just nak cakap tak paham dengan manusia tu. tolong la bertaubat karana Allah bukan kerana saya.saya bukan sape2 pon, anda buat salah dengan Allah yang maha esa.bukan dengan afila binti alias.saya sudah pon maafkan anda. segala urusan anda dengan saya sudah pon settle.so, senyum tak perlu kata apa2, please get out. jangan nak rumitkan hidup saya , jangan nak ganggu xtvt harian sy.please. jangan nak cakap je lebih. jadilah anda seperti anda yang dulu." anda cakap, anda buat." jangan anda yang buat, tapi anda nak salahkan orang lain. saya redha anda bahagia bersama orang lain.saya pon bukan kejam sangat. saya menerima takdir tuhan dan apa yang tuhan bagi ujian kat saya.saya cuba tabahkan hati walaupon pahit. hargailah orang yang selalu buat anda tersenyum. saya kena redha dan terima anda bukan untuk saya. so, please sangat2 tolong jauhkan diri dr saya. saya tak sanggup lagi nak face something yang boleh rosakkan masa depan saya.MAYBE. saya dah fikir baik2. 
sekian sahaja dari saya afila binti alias.

No comments:

Post a Comment