Thursday, April 14

sorry.baru muncul balik.

Assalamualaikum..
sorry to say untuk anda semua.sy busy sangat lately ngn test, asaimen.biasala name pon student kan?korang yang bergelar student pon mesti cam tu gak kan bile dah nak akhir2 sem ni.actually, tak melampau sangat mood nak berbloging ni, nak focus  pd final exam plak.but singgah sekejap untuk blog yang dah berdebu ni.sekarang tgh study week and mood nak study tu tak la melampau sgt kan.paper start 21hb kot.haha.tapi dah nak kene ade mood dah ni untuk fokus study.one more, lately ni banyak gak personal problem.emmm ade la satu malam tu nangis kuat gler cam budak2.sedih yang amat sangat.perpisahan yang tak kan terjalin lagi after 5years 7 months with him.i have made my own decision and that is my truely decision even my hearth is still loving you.saya terpaksa and have let you go.i pray for ur happiness with ur loved ones and get a girl better than me.i hope that and buktikan pada saya you can do it.stop pasal ni.not interested think about this anymore.say no to crying before sleep and dont reply his message and jangan sesekali jawab call die.please la ila.now, i have to focus for my final exam.say no to movie.just focus to FINAL EXAM.
kurang kan facebook,blog tak pe.haha.and jangan fikir apa yang tak patut fikir and try to stop think about sape yang tak patut fikir.ok.let me stop here.i will come back.


note: doakan yang terbaik ye untuk final exam saya.amin....


tambahan:also done with dinner d'hoteliers.as organiser, im satisfied with our grand dinner."corporate diamond night".


tambah lagi: saya sayang blog saya even blog saya tak secantik and tak femes cam blogers lain.haha.ayat nak tacing.


tambah untuk diri sendiri: jangan sesekali mendengar cerita daripada sebelah pihak.dengar dulu drpd pihak lain and then baru boleh buat keputusan.


last but not least, rase cam nak hang out ngn kawan2.


ok, terima kasih.adiossssss...


with love, ieyla.

No comments:

Post a Comment